Největší poskytovatel privátních letů na světě, společnost NetJets Warrena Buffetta, má zjevně veselé marketingové oddělení. I další inzertní vizuál, který obsadí výsostnou pozici, zadní obálku, prémiového magazínu First Class Traveller, má vtip. Buffett v něm vzkazuje: “Staňte se vlastníkem letounu, zaplaťte jen za křídlo.” NetJets tím propagují jednu ze svých nabídek, podílové spoluvlastnictví letadla. Na jeden stroj se prakticky složí více klientů, kteří poté využívají danou kategorii letadla, ne nezbytně konkrétní model. S ohledem na tisíce připravených privátních letadel po celém světě jsou NetJets jako jediní schopni garantovat klientovi na kterémkoli místě planety, že do 10 hodin mu bude připraveno vzdušné taxi právě v “jeho” kategorii.
O tom, jak si Warren Buffett střílel z majitelů celých privátních letounů, kteří poté těžko táhnou kompletní...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům