Vertu ustupuje od pompéznosti a zlevňuje

Ne vždy je pro luxus dobře, když je vykřičený do světa. Navíc se takový luxus prodraží, což v této době zrovna není nejlepší cesta. To si zřejmě uvědomil i výrobce mobilních telefonů Vertu, který každoroční edici modelů pro Čínu opatřil mnohem decentnějším dráčkem než v minulosti. Řeknete si: No co, jde jen o Čínu. Ale pozor, Čína je největší trh. A takový krok něco signalizuje. Zalovili jsme v archivu a pro porovnání přikládáme pár vzpomínek z minulých edicí Vertu Signature Dragon.

Dráček symbolizuje Čínský Nový rok, nejdůležitější tradiční čínský svátek uzavírající zimní roční období. Vertu rozpuk jara vždy oslavuje s nejpočetnější komunitou, ale designéři doposud šlapali vodu. Čínský symbol, tvořený drahokamy, pokaždé měnil...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům

Napsat komentář