Další body pro české podnikání. Největší česká společnost obchodující s diamantovými šperky a volnými diamanty zřejmě poskytne svůj briliant ke každé krabičce protivráskové péče Estée Lauder. Americká značka s tradicí od roku 1935 požádala českou Diamonds International Corporation o spolupráci, která nepochybně zvýší její renomé.
Estée Lauder, jejíž tváří je americká herečka Elizabeth Hurley, tajně vyvíjela speciální pleťovou péči, určenou na boj s vráskami. Vývoj se protáhl a prodražil, a tak Estée Lauder potřebuje partnera, který by jí pomohl podtrhnout exkluzivitu a tedy odůvodnit zvýšenou cenu produktu. Přiložený diamant bude dobrou a neomšelou formou. Původně měl být k produktu údajně přiložen křišťál, ale značku Swarovski, která o tuto spolupráci projevila zájem, Estée Lauder odmítla jako “low-brand”, tedy značku cílenou na nižší příjmovou klientelu. D.I.C. naopak nabízí pouze certifikované přírodní diamanty, které jsou považovány za jednu z nejstabilnějších komodit vůbec a jsou symbolem dnešní nejisté doby.
Roli mohlo hrát i to, že Estée Lauder má k Česku blízko. Samotná paní Estée Lauder měla českého otce. Její syn Ronald navíc jednu dobu vedl TV Nova. Kromě toho Diamonds International Corporation je mostem na východ a strategickým spojovníkem k...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům