Prodělal Daimler na každém prodaném Maybachu kalhoty? Zřejmě ano!

Business je ve své podstatě velmi jednoduchou záležitostí. Na konci každého dne prostě sednete k účetní knize a porovnáte strany „Má dáti“ a „Dal“. Výsledek vám pak řekne, zda ve svých snahách máte pokračovat, či zda to raději zabalit. V případě značky Maybach dal domovský koncern Daimler jasně najevo, tahle loď se již potopila. Letos si tak modely 57, 57 S, 62 nebo 62 S můžete koupit naposledy, pak se německá značka stane již podruhé (a dokonce o rok dříve, než bylo původně v plánu) ve své historii minulostí. Stoprocentně však můžeme počítat s tím, že na ni nezapomenou účetní Daimleru.

Pokud si totiž dáme dohromady jedna a jedna, vyjde nám ohromná finanční ztráta, jakou Daimler na každém prodaném Maybachu utrpěl. Původně totiž do značky, kterou vzkřísil v roce 1997, nalil jednu miliardu eur (25 000 000 000 Kč). Od té doby se však neprodalo více než 3000 vozů, jejichž pořizovací cena startovala...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům

Napsat komentář