Evropská vína mají svou tradici. Nejčastěji je proto vyhledávají milovníci dobrého pití, kteří za archivní ročník neváhají utratit statisíce či dokonce miliony. Trvalo přitom velmi dlouho, než se v této konkurenci prosadila vína např. z Kalifornie nebo Chile. Dnes však americké odrůdy dokáží některé evropské zastínit. Nepočítáme však, že by něco podobného dokázala vína z Číny. A to navzdory faktu, že velká část luxusních evropských vinařství právě do Asie stěhuje část své výroby. Říkáme si totiž, že namísto hledání vyšší kvality jde spíše o zisk. Tak jako v případě automobilek či výrobců elektroniky.
Snad nejvýrazněji se v Číně profiluje značka Louis Vuitton Moët Hennessy, která již podepsala dohodu s distribuční společností VATS. Na jejím základě byla v jihozápadní části země v horách v Yunnanu vybudována na 30 hektarech obrovská vinice. Díky nadmořské výšce 2400 metrů bude mít víno ideální...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům