ABL se mění na Mark2 Corporation. Krycí manévr kvůli soudu Víta Bárty?

Informace jsou alfou a omegou podnikání. Pokud máte ty správné a víte, jak je použít, leží vám u nohou celý svět. Či alespoň jedna republika. Právě takový byl předpoklad Víta Bárty při vstupu do politiky. V roce 2010 se však musel odstřihnout od bezpečnostní agentury ABL (Agentura bílého lva), svůj podíl prodal bratrovi Matěji Bártovi. Jenže plány nevyšly tak, jak by si bývalý šéf Věcí veřejných představoval. Mohou za to dvě obálky, které se možná i omylem zatoulaly do kapes Kristýny Kočí a Jaroslava Škárky. Tato kauza aktuálně zaměstnává prvoinstanční soud, čímž se nad ABL opět stahuje hrozba negativních reakcí. Firma proto “shodou okolností” ve stejné době, kdy Barta vypovídá u soudu, mění název i obchodní strategii a přidává akcionáře. Názvu ABK (Agentury bílého koně), který by podle škodolibých jazyků možná slušel víc, se však nedočkáme.

Místo toho byla ABL přejmenována na Mark2 Corporation. V překladu do češtiny jde o “společnost č. 2”, což již nezní tak pestře. Hlavní záměr je...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům

Napsat komentář