Mezi skutečnou bombou na trhu a věcmi, které se jako ta nejtechnologičtější a nejpropracovanější novinka pouze tváří, je opravdový rozdíl. Ovšem pouze v kvalitě, při placení velmi často zaplatíte stejně (čtěte nehorázně mnoho). To je případ limitované edice mobilního telefonu BlackBerry od Porsche Designu, který společnost 77suplies ohákla do 24karátového zlata. Již standardně vysoká cena tak rázem poskočila o dalších 100 tisíc korun.
Díky tomu můžete o nabídce dostatečně dlouho uvažovat, o 100 limitovaných exemplářů totiž není takový zájem, jak si firma původně představovala. A to navzdory faktu, že zákazník si může vybrat dle svého trvalého bydliště, zda sáhne po plnohodnotné klávesnici typu QWERTY (Velká Británie) či QWERTZ (Evropa). K dispozici je ovšem i verze pro arabský svět, který bude zřejmě největším odbytištěm pro...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům