Už bychom potřebovali zvláštní e-mailové oddělení na vyřizování dotazů, které nám zasíláte ohledně tištěného titulu First Class. Počet čtenářů neustále roste, a s tím i jejich všetečnost. Tady je 7 nejčastějších dotazů:
1. Kde časopis seženu?
Seznam prodejen je zde. Nicméně doporučujeme koupi magazínu řešit pohodlně a komfortně prostřednictvím online formuláře na tomto webu. Pouze zadáte adresu, na kterou chcete časopis zaslat, a přijde vám do schránky za stejnou cenu, kterou byste platili na stánku, bez jakéhokoli obíhání. Ani poštovné neúčtujeme. Tento ekonomický způsob (z hlediska peněz i času) využívá aktuálně cca 73 % čtenářů.
Abyste nemuseli myslet na to, že máte vypisovat formulář každé dva měsíce, můžete si časopis samozřejmě objednat na delší období. Nicméně myslíme na ty, kteří se nechtějí zavazovat k žádnému dlouhodobému předplatnému, proto umožňujeme i jednorázovou objednávku. Hrajeme s vámi fér.
2. Bojím se časopis otevřít, protože nejsem milionář a bylo by mi líto, co uvnitř uvidím. Proč bych ho měl číst, když nejsem bohatý?
Nepíšeme jen pro současné milionáře, ale pro hlavně budoucí milionáře. Spolupracujeme s mnoha skvělými novináři a motivátory po celém světě a od příštího pololetí konečně i s Markem Chernoffem z portálu marcandangel.com. Sdílíme společnou filozofii. Všichni máme společnou chuť prosadit se, být úspěšní, mít se lépe. Mnohdy ale nevíme, jak to udělat. First Class ukazuje podnikatelské cesty, bílá místa, kde leží miliony na ulici. Inspirujeme se příklady úspěšných, protože vycházíme z názoru, že když už se bojíme objevovat nové cesty, tak pokud půjdeme již osvědčenou úspěšnou cestou, o které ovšem například v Česku nebo Slovensku nikdo moc neví, musíme logicky dosáhnout stejného výsledku jako jiní v Americe nebo Austrálii. Jsme časopis pro ambiciózní čtenáře, kteří nespoléhají na náhodu, osud nebo zaměstnavatele, který by jim zničehonic dal milionový plat, naopak hledají zajímavé možnosti k vlastnímu uplatnění na trhu – a že těch děr v podnikání je ale spousta, to už z First Classu dobře víte. Proč za pár let nebýt na Havaji?
3. Je to jen další časopis o předražených věcech?
Vůbec ne. Zajímáme se o výjimečné produkty a služby, ale zásadně zohledňujeme obdrženou hodnotu vůči ceně. Angličané to vystihují trefně Good value for money. Přehlížíme trapné komerční kýče a nepraktické kuriozity ze zlata a diamantů, které nemají nápad ani duši, jen ohromující cenovku. Posypat brilianty třeba auto umí každý diletant. Ale vyrobit za rozumnou cenu mimořádný vůz, který vám bude dělat radost i perfektní službu a po čase ho ještě výhodně prodáte, to je kauf. Stejným měřítkem posuzujeme reality, módu, styl, restaurace, hotely… dokonce i jachty a privátní letadla. Nepochybujeme totiž o tom, že jednou budete úspěšní. Učíme vás myslet jako milionáře. Chceme, abyste měli přehled o luxusním životě. A mohli...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům