Jakýkoliv model italské automobilky si snadno zapamatujete. Je extrémně rychlý, extrémně hlasitý a ve většině případů extrémně rudý. Poslední zmiňovaný faktor by pro komunistickou Čínu měl být plusem. Pravdou však je, že Ferrari to má na největším automobilovém trhu světa pěkně nahnuté. Nejprve v troskách kabrioletu 458 Spider nalezl smrt syn jednoho s místních papalášů. Minulý týden pak 458 Italia během reklamní akce poškodila opevnění města Nanjing, které pochází ze 14. století. A aby toho nebylo málo, v sobotu se limitovaný model 599 GTO zapletl do havárie, při které zemřeli tři lidé. Stalo se tak sice v Singapuru, řidičem byl ovšem čínský podnikatel. Že by tedy pro kapitalistické Ferrari byla Asie prokletá?
Skutečnost je taková, že za každým neštěstím můžete hledat pouze lidský faktor. O nehodě Spideru jsme již psali, zaměřit se proto můžeme na čerstvější „zářezy“. Tím nejaktuálnějším je nehoda 31letého podnikatele, která se stala v Singapuru v noci ze soboty na neděli. Podle dosavadního šetření Ferrari projelo na červenou, aby se následně střetlo s taxíkem. Ten ještě následně narazil do motocyklu, jeho řidič však jako zázrakem vyvázl jen s lehčími...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům