Nástupce Ferrari Enza se v utajení prohání po silnicích. Prý dostane 933 koní a pojede 408 km/h!

Ještě ani neutichla vřava, kterou způsobily spekulace o druhé generaci Bugatti Veyronu, a již mohou davy hlučet nanovo. Po řadě tiskových zpráv, oznámení a dohadů totiž na veřejné silnice konečně vyrazily prototypy nového supersportu od Ferrari. Design v hojné míře odkazuje na předchozí Enzo, značně se však nechává ovlivňovat také zakázkovým modelem P 4/5 Competizione. Tím se nám dostává vysvětlení, proč se italská automobilka dívá na sběratele Jamese Glickenhause nevraživě, přestože s ním v minulosti na silniční verzi P 4/5 spolupracovala. Novodobé Enzo má totiž dostat zadní okno, difuzor a čtveřici koncovek výfuku přesně ve stylu Glickenhausova vozu. A jelikož nikdo nechce být druhý – Ferrari obzvláště – je zákulisí sporů více než jasné!

Mnohem méně detailní je však italská automobilka při odhalování technických parametrů. Prozatím víme pouze to, že by se nástupce Enza...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům