Audi má první autosalon bez skutečných aut

Jak dovést prodej aut k dokonalosti? Nemít v prodejně žádná auta! Tak vypadá realita Audi City v Londýně. První interaktivní showroom německé automobilky umožňuje podívat se do každého nabízeného modelu, aniž by byl fyzicky přítomen.

Showroom je poblíž náměstí Piccadilly Circus a celý stojí na multimediální technice. Kdyby vypnuli proud, je v potížích. Když ale proud jde, je to zážitek. Fascinovaný zákazník si prostřednictvím tabletu zadá nejen model, ale i jakýkoli znázornitelný detail ve voze – a ten je mu promítnut na velkoplošnou projekci až v měřítku 1:1. Pouhým dotykem tak je možné ne hovořit, ale in natura diskutovat nad barvami karoserie, provedeními interiérů – vše zákazník ihned vidí. Zásadní je, že i méně technicky znalý klient rychleji pochopí přednosti jednotlivých technických soustav a elektronických pomocníků. Nechápete ještě, jak funguje ABS? Klik, a vidíte to.