Upřímně, byla to ostuda pro Ferrari, že – jakkoli jde o automobilovou značku – nemělo vlastní golfovou kolekci. Lamborghini provozuje v Itálii celé golfové kluby, Porsche prodává golfové boty, Mercedes-Benz zaujal golfovými tričky. A Ferrari, ikona životního stylu, nic. Až teď se italské vedení probudilo a ve spolupráci s Cobra Puma Golf, výrobcem golfového vybavení a náčiní, navrhlo první golfovou edici. Je nezvyklá, ale majitelé vozů Ferrari se shodují: Hlavně, že už můžeme na golf!
Proč značce Ferrari mělo vadit, že nemá golfovou kolekci? Za prvé, každý ví, že vozy Ferrari nejsou zrovna o praktičnosti nebo rozumné ceně. Kdo by chtěl bez obav přejíždět retardéry, bez zhmožděných zad cestovat napříč Evropou a stěhovat i větší náklad než jen taštičku s kreditkou, určitě by si nekoupil Ferrari. Ferrari není o rozumu, je o vášni, o životním stylu. Ale ten životní styl představoval víceméně jen auto. Ano, voňavku ještě Italové vymysleli, ale sport úspěšných lidí, golf, koncepčně ignorovali. Díky tomuto paradoxu pyšný řidič Ferrari FF za 260 000 eur, kterým jezdí i Fernando Alonso, jel “potupně” za golfem do klubu Lamborghini, vystupoval v botách Porsche a oděný v tričku Mercedes-Benz. Pro takového řidiče to nemohlo být zrovna příjemné. Zvláště když Ferrari popisuje model FF jako vůz pro výjimečné. Žádný podobný model automobilový průmysl nenabízí, ať to platí pro Pininfarinův tvar karoserie nebo praktičtější zaměření nového modelu. “Klienti se opravdu poslední dobou při výběru vozu stále častěji dotazovali, zda se jim vejde do daného Ferrari golfový bag. Golf prostě patří k jejich životnímu stylu,” postřehl Petr Kabát, sales manager Scuderia Praha, oficiálního importéra Ferrari pro ČR.
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům