Jak měkké jsou postele v daném hotelu? Uklízejí pravidelně a dobře? Jak rychlý je pokojový servis? Připravují v hotelové restauraci stejně dobře ryby jako steaky? Mají ve spa dobrou masérku? Ale také třeba: Má tato privátní dětská klinika hodné zubaře, u nichž děti nepanikaří? Chovají se všechny prodavačky v Pařížské stejně mile k ošuntěle oblečenému klientovi jako k zákazníkovi, který přijel ve Ferrari?
To všechno jsou otázky, které už déle než rok a půl zajímají vydavatelství First Class Publishing a. s. Proto vznikly magazíny pro náročnou klientelu, které mapují trh a stejně zaujatě doporučují kvalitní společnosti jako varují před nekvalitními. Denně sledujeme produkty a služby zaměřené na naditou peněženku a zjišťujeme, zda odpovídají požadované ceně. Máme výhodu – nejsme na těchto společnostech finančně závislí. Ale máme nevýhodu – v redakci nás není nekonečně mnoho.
V mnoha firmách nás už znají. Kdykoli vstoupíme, dávají si pozor. Nechceme, aby jen předstírali kvalitní službu a po našem odchodu stál servis za starou belu. Jenže není možné si donekonečna měnit paruku a nalepovat falešný knír. Proto hledáme tajné zákazníky! (Na vysvětlenou: Tajný zákazník je osoba, která účelově testuje službu a produkty určité instituce, aniž o tom tato instituce má nejmenší ponětí. Neinformovaný prodejce vnímá tajného zákazníka jako běžného spotřebitele a podle toho se mu věnuje. Některé firmy si tajné zákazníky najímají samy, aby si prověřily chování svých podřízených po dobu nepřítomnosti managementu.)
Naše magazíny, ať online magazín FirstClass.cz nebo ústřední tištěný titul FC, si zakládají na tom, že na základě vlastních zkušeností a zážitků doporučují výhradně nejlepší hodnotu na trhu. Nepíšeme časopisy od stolu, nezveřejňujeme placené PR nebo marketingové texty, nezaprodáváme svůj názor. Snažíme se být objektivním rádcem a pomocníkem, takže podstupujeme nákladné osobní inspekce i v zahraničí (v hotelových resortech), abychom posléze mohli ručit za každou napsanou řádku. Být tajným zákazníkem není lehké. Je nutné mít oči stále na stopkách a nedat se unést prvotním...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům