Udržet krok s konkurencí nebo dokonce chtít být nejlepší, to stojí pořádné peníze. Názorným příkladem budiž Singapore Airlines, považované za nejlepší aerolinku na světě. Společnost, která jako první nabídla úchvatné kabinky, za poslední měsíce překvapivě usnula na vavřínech a zaspala dobu. Nyní překotně upgraduje své kabinky, aby si udržela náskok zejména před agilními Emirates, kteří už ovládli prvenství v zábavních systémech na palubě a patří k nejlepším volbám při cestování s dětmi. Singapurci zcela zaostrali po technické stránce. Nyní investují naráz 50 milionů dolarů, tj. rovnou miliardu korun, do okamžitého internetového pokrytí paluby letadel části své flotily. Patří k posledním špičkovým společnostem, které stále neumožňují pasažérům připojit se k síti, odesílat a přijímat ze sedadla maily a posílat SMS zprávy. Byznysmeni, kteří potřebují využít čas na cestách, tak začali ukazovat Singapurcům palec dolů. A to je pro světové číslo 1 velká potupa.
Senior vicepresident SIA přes produkty a služby, Tan Pee Teck, bouchl do stolu. Investice je tak vysoká proto, že se hraje o čas. Do 30. listopadu se spojují se sítí všechny Airbusy A340-500, A380 a Boeingy 777-300ER, do dvou let pak ostatní. “Na co si to hrajeme? Nedokážeme nabídnout pasažérům ani tu nejzákladnější službu moderní doby – internet! Je-li naše konkurence schopna vložit jakoukoli částku do služeb pro...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům