Francouzské módní ikony překvapují svými reklamami. Nejde říci, že jsou špatné, rozhodně však jsou výjimečné, a proto zaujmou. Svůj cíl tedy splní.
Není to tak dlouho, co nás zaskočil Yves Saint Laurent, respektive Saint Laurent Paris, reklamou na zdánlivé nic. U nové kampaně Chanelu je produkt zřetelnější. Jde o parfém Chanel No. 5, jeden z nejslavnějších na světě, ne-li vůbec nejslavnější. Pikantní je, že to býval vždy dámský parfém, a na reklamě je muž. A ten ani není vidět, přitom je velmi slavný a jeho získání pro reklamu není legrace.
K výrazně záhadnému vizuálu vytvořil Chanel i tři “dovysvětlující” zvukové spoty, který se rozjedou 15. října. Jsou tak jednoduché, až nutí k zamyšlení. Tento muž v nich podmanivým hlasem pokládá otázky, na něž shodně odpovídá. Chanel No. 5.
http://www.youtube.com/watch?v=HZ5bB2NzPio&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3f4RrUXCgiQ&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=OclasvV14_U&feature=relmfu
Volbou hollywoodské pánské hvězdy Chanel vyřešil velké jablko sváru. Modelky se totiž hádaly, která z nich dostane čest reprezentovat Chanel No. 5 v 90. roce od jeho vzniku. V čele Chanelu snad ani nestojí Karl Lagerfeld, ale Šalamoun. Chanel zkrátka u nás boduje, zasloužil si to už nedávnou kabelkou. Na druhou stranu si Chanel efektivně připravuje půdu pro chystanou revoluci – pánský Chanel No. 5.
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům