Silná rána pro evropské automobilky. Asijsko-pacifický region, který je domovem 3,37 milionu dolarových milionářů, označil za aktuálně nejzajímavější vůz světové produkce Bufori. Možná je to patriotismem, protože Bufori Motor Car Company sídlí v Malajsii. Každopádně sama malajsijská značka potvrdila, že registruje rekordní počet objednávek v historii, a to především z Asie. Zajímalo nás, co na Bufori vidí.
Lidé, kteří mohou investovat 1 milion dolarů a více, se označují jako high net worth individuals (HNWI, vysokopříjmoví jedinci). V asijsko-pacifickém regionu jich je poprvé více než v Severní Americe. Ještě závažnější zprávou pro evropský a americký trh je rostoucí patriotismus. Jako by se Čína a Střední Východ již přejedly západních značek, považovali je za méně atraktivní. Zakladatelé exotické automobilky Bufori Motor Car Company – Anthony Khouri, George Khouri a Gerry Khouri – tvrdí, že mají největšá počet objednávek od roku 1986, kdy značka vznikla. A drtivá většina je z Asie. V anketě o nejvysněnější vůz napříč světem Asiaté nejčastěji uváděli, že je na Bufori fascinuje rozsah ruční práce – od 3500 do 9000 hodin, které probíhá zakázkové sestavování auta. Co tedy vlastně Bufori je?
Bufori kombinuje klasické tvary vozů třicátých let minulého století s moderní technikou. Je to zkrátka repasování naruby. Vnitřek je posledního...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům