Italská značka Valentino jde po černé krajtě, za kabelky chce 130 000 Kč

Včera jsme se zabývali vlastnickými i koncepčními změnami v módní značce Valentino. Dnes noví majitelé odtajnili styl, na jakém postaví slavnostní otevření prvního obchodu v brazilském Sao Paulu. Letos osmdesátiletý návrhář Valentino Garavani, který již značku prodal, se možná bude divit, kam jeho brand směřuje, na druhou stranu vždy byl dost liberální a progresivní, takže ho nový rockový až punkový trend zřejmě nezaskočí. Ale pojďme popořádku…

Postříbřené nebo pozlacené pyramidové jehlany, naražené jako cvočky do kůže, patří ke kabelkám Rockstud už léta. Zpočátku šlo o pouhé lemování přírodní kůže, cvočky se však už šplhaly i po uchách.

Později jehlany obsypaly celou plochu kabelky, ale pouze když to nebilo tolik do očí a šlo o světlou kůži. Ucha byla cvočků ušetřena, o to pohodlněji se kabelka nosila a netlačila v rukou.

Rockstud byl natolik oblíbený koncept, že se ozdobné jehlánky v roce 2010 objevily i na páscích bot.

Katarská královská rodina, která je novým vlastníkem značky Valentino, tak vyšla z historie, ale Rockstud posunula poměrně odvážným směrem. Končí standardní “nenápadná” kůže a Valentino začíná kromě tradice a designu tlačit vpřed vzácné materiály. Tentokrát je to velmi lesklá kůže z černé krajty, pocházející z Vietnamu.

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům