Schizofrenní Jimmy Choo: zebro-pandí lodičky do opery i dětského pokoje

Jimmy Choo se mění. Podle někoho se kazí a vychyluje z nastoupené cesty, podle jiného se vyvíjí pozitivně a má naději zaujmout novou klientelu. Je to jako vždy: Co člověk, to názor. Jisté je, že razantní změna se očekávala – s odchodem Tamary Mellon, podnikavé editorky britského magazínu Vogue, která před patnácti lety objevila pro svět návrháře Jimmyho Choo a do loňského roku držela jak pozici konzultantky designu nových kolekcí, tak obchodní podíl ve firmě. To už neplatí.

Pětačtyřicetiletá Mellon odešla prý přátelsky. Spolu s ní však odešel také výkonný ředitel Joshua Schulmann. To už je velký zásah. Odešla myšlenka, odešla výkonná ruka. Pětapadesátiletý Malajsijec Jimmy Choo (foto níže) ztratil “kompas”. Právě v roce, kdy si značka dobudovala silnou pozici na trhu a kromě proslulých dámských bot a kabelek zabrousila i do pánské obuvi. Mellon zničehonic stáhla roletu a odešla s výplatou 2,5 miliardy Kč za obchodní podíl. Čekalo se, s čím osiřelý Choo přijde.

Přišel se dvěma novinkami. První je zajímavá i pro Čechy. V Pařížské ulici v Praze 1 uzmul rohový obchod po značce Lacoste a tím předstihl jak Louise Vuittona, který se...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům