NOVÉ SLUŽBY NA TRHU. Zatímco v Česku je obvyklé pronajmout si prodloužený Rolls-Royce na svatbu, v Indii si snoubenci tuto limuzínu před obřadem rovnou kupují. Indická movitá klientela roste a britská automobilka jí jde naproti novou nabídkou úprav interiéru pro životní partnery. Máte-li byznys rovněž zaměřený na svatby, lze se možná inspirovat, a to tím spíše, že v ČR tato služba dostupná není.
Rolls-Royce nestřílí slepými náboji, ví, co dělá. Ekonomický růst Indie dokazuje několik vedlejších parametrů. Indie společně s Čínou patří k největším světovým odběratelům diamantů, vyrovnává se dokonce někdejší jedničce USA. V padesátce nejbohatších lidí světa jsou již tři Indové – bratři Mukesh a Anil Ambaní a ocelář Lakshmi Mittal. Bohatne i střední třída, což cítí také špičková britská automobilka na svých obratech. “Od roku 2005 jsme v Indii prodali 200 vozů Rolls-Royce, z toho sto jen za poslední rok. Roční nárůst objednávek je kolem 50 procent, země má potenciál na 130 až 150 vozů ročně od roku 2015. Míří k pozici největšího odběratele vozů naší značky v asijskopacifickém regionu. Aktuálně je na třetím místě, vede Čína,” říká Herfried Hasenoehrl, generální ředitel Rolls-Royce pro Asii.
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům