Kdyby se vyhlašoval nejkreativnější výrobce kabelek pro rok 2012, vyhrál by Karl Lagerfeld a módní dům Chanel. Lagerfeld, kreativní ředitel Chanelu, vytvořil po LEGOkabelce nový koncept dámské příruční taštičky, jejíž spodní platforma se nikdy neodře, protože ji nikdy nikam nepostavíte. Obruč, která obíhá kabelku, je totiž sama stojánkem. Konečně si oddechnou luxusní restaurace, které věčně zápolí se stížnostmi strávnic: “Tak zatraceně, kam si mám dát kabelku? Na okno, nebo snad na zem?” Pražský hotel Four Seasons kvůli tomu zakoupil štokrlátka, která se přisunou k dámě, aby měla potřebný neseser stále při ruce a hlavně na očích. Jinde to řeší humpolácky tím, že kabelku položí na nejbližší volnou židli. Ženě jako by odebrali dítě! Chanel to vyřešil, i když v první fázi nejdříve pro pláž.
Aby plážová taška neležela v písku, vznikl již námi v minulosti uvedený model Hula Hoop. Stejnojmenná cvičební obruč, respektive jde o dvě obruče, se rozloží a vytvoří se jakýsi...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům