Věřit průzkumům veřejného mínění před volbou prezidenta republiky je jako věřit známým osobnostem. Kdybyste se u volební urny měli rozhodnout například podle režiséra Filipa Renče, potřebujete dva volební hlasy.
O Renčovi se mělo za to, že je “Zemanovec”. Miloši Zemanovi natočil klip, který by v komerční branži stál podle odborníků řádově 1,5 milionu Kč. Kateřina Bimková ze Zemanova volebního týmu ale uvedla, že “výdaje na produkci spotu byly ve výši 550 000 Kč a panu Renčovi bylo zaplaceno 50 000 Kč.” Prosím, Renčova věc. Pokud je Zemanovým vášnivým přívržencem, může mu pomáhat třeba zadarmo. A on příznivcem je. Alespoň podle informace na webu www.zemannahrad.cz:
“Na nic si nehraje, nic nepředstírá a neslibuje, co nemůže splnit.” Tak Filip Renč zdůvodňuje, proč u voleb vytáhne lístek se jménem Zemana. Budiž, jeho věc.
Když však zabrousíte na web Přemysla Sobotky, tedy protipólného konkurenta ze stáje ODS, zjistíte, že ho Renč volí také. I pro něj má logický důvod. “Mám rád lidi, kteří nemění své názory a postoje. To je pro mě Přemysl...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům