Arabové obhlížejí Aston Martin Vanquish v hotelu, do koupě se jim nechce

Zítra končí v Dubaji velká sláva. Aston Martin zde slaví stého výročí od založení automobilky, které se snaží využít k zobchodování nového modelu Vanquish. Všechno podstatné se dělo a ještě děje v hotelu Burj Al Arab.

Když se prezident a CEO britské automobilky Aston Martin, Ulrich Bez (vpravo), postavil před velký nápis GREAT, vypadal v rozporu s heslem tak maličký a bezvýznamný. Co je tady tak skvělého a velkého? lámali si hlavu příchozí hosté. Pak upřeli zrak na hotel za nimi. K sedmihvězdičkovému Burj al Arab se blížila moucha… Pokud zaostříte oči, uvidíte ji. Právě se snaží přistát na visutý helipad:

Není to ovšem moucha, ale vrtulník, jak zblízka zjišťují novináři a pozvaní klienti:

Mohutný hluk… a dolů klesá bílá AgustaWestland s registrací A5-AWN. A na lanech vrtulníku se leskne auto. Aston Martin Vanquish 2013, jak “originální”.

Na slavném helipadu už hráli i tenisový zápas, takže klesání věci za 174 994 eur (asi 4,5 milionu Kč) nebylo tak infarktově prožívané. Ale působivé to bylo, to ano.

Ulrich Bez v té chvíli již namlouval novinářům, že jde o premiérový počin – usadit auto vzduchem na střechu nějaké budovy. Na to, že je Němec, ošklivě balamutil.

Nové Bentley Continental GT V8 totiž loni v únoru pokřtili v Mnichově (tedy v Německu, pane Bezi) zrovna tak. Pravda, kulisa byla industriální a šedá. Ne s tyrkysovým mořem pod sebou. Tady je důkaz:

Neoriginální Britové pořádali celou legraci proto, aby přilákali pozornost arabské klientely. Pod záminkou 100. výročí založení značky dopravili...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům