Dolce a Gabbana míchají první parfém pro kojence

Italská módní značka s ročními tržbami ve výši 1,2 miliardy eur, Dolce & Gabbana, začne vydávat parfémy pro děti. Vůně je bez alkoholu a zatím i bez jména, stát bude okolo 900 Kč za 100 ml. FirstClass.cz má k dispozici pracovní podobu flakonu.

Obyčejný parfém, mávnete rukou. Ale s vůněmi je u dětí potíž. 54letý Domenico Dolce a 50letý Stefano Gabbana sice nemají žádné potomky, zato mají obchodní talent a dobře vidí, že v dětské nabídce je na trhu zoufalá mezera. A to někteří rodiče by se pro děti rozkrájeli, tak jako pro čtyřnohé mazlíčky. Jenže nemají CO kupovat. Když pomineme sladké koktejly s kreslenými obrázky, luxusní značky jako by se zdravotnímu riziku...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům