Časopis FC omezuje reklamu, zavádí funkci compliance

Vedení společnosti First Class Publishing a.s. rozhodlo o dalším omezení reklamy v časopise FC. Bude přijata pouze taková žádost o inzerci, která je zcela v souladu s filozofií časopisu. Nebudou akceptovány reklamy společností, které podle získaných referencí neposkytují dostatečně kvalitní službu/zboží nebo jsou v oboru negativně vnímány. Funkci compliance, jež prověřuje soulad aspirantů se zájmem titulu, již před dvěma lety s úspěchem zavedl prémiový magazín First Class Traveller. Jeho předplatitelům z řad UHNWI jsou i na omezeném počtu inzertních stran zásadně prezentováni jen důvěryhodní poskytovatelé prvotřídní kvality. Vydavatelství tedy bude v časopisech před čtenáři do jisté míry “ručit” i za prezentované inzerenty.

Časopis FC jako první veřejně distribuovaný titul striktně omezil reklamní prostor na pouhých 10 inzertních vizuálů v jednom vydání. Tuto strategii zavedl v dubnu 2011 již koncept privátně distribuovaných titulů v čele s First Class Traveller. Dle našeho přesvědčení si čtenáři v pořizovací ceně nechtějí kupovat reklamní katalog, přičemž je slušné, aby časopisy s vyšším než přiměřeným podílem reklamy byly rozdávány zdarma...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům