Lidé v marketingu Porsche už déle nemyslí hlavou. Další absurdní kapitolu napsali při představení první globální reklamní tváře v historii automobilky.
Je jí žena. Což nakonec vadí nejméně. Je známá, úspěšná a dá se na ni dívat.
Je jí žena, která v Porsche nejezdila. Nakonec co na tom, hlavně, že začne.
Je jí žena, která tři roky propagovala Range Rover a Teslu Roadster. Nad tím také mávněme rukou, když stíhá zároveň doporučit ještě TAG Heuer, Nike, Samsung i deodoranty Palmolive. Dnes se nájemním tvářím upřímný názor beztak nevěří.
Je to Ruska, což u německé značky trochu drhne, ale nakonec je 21. století.
Bohužel to je žena měřící 188 centimetrů. Nejvyšší žena světového tenisu.
Proč bohužel? Marketingoví poradci si totiž usmysleli uvést Marii Šarapovovou ve stuttgartském Porsche Museu a zrovna ve voze, do kterého si nemohla vměstnat dlouhé nohy pod volant. Tím spíše, když jí kromě šatů Bottega Veneta (ladících s karoserií) poradili 15centimetrové podpatky s rudou podrážkou Christian Louboutin. Červená měla ladit se sedačkami a pásy. Jenže podrážka je v autě málokdy vidět.
“Au, jak se posouvají sedačky?” sykala pokroucená dlouhánka.
Ne, v tomto modelu se posunout nedají. Není kam, Marie.
“A nemůžeme to nafotit jinde?”
Ne, je to schválený marketingový záměr. Tak hlavně úsměv a mávat. A držet volant. Jako když řídíte… Maria je šikulka. Vymyslela novou řidičskou pózu.
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům