V Praze je Pánská pasáž, koridor výhradně pánských obchodů. Dlouhodobě se potýká se zákazníky.
I když si to obchodníci nedokážou přiznat, muži jsou náročnější a nedají se zlákat lecjak. Zejména u gentlemanů je vše o detailech, vybíravosti, perfekcionismu.
Jak na to jdou v zahraničí? Inspiraci ukazuje pánský kadeřnický salon v Londýně, který právě otevřel.
Toto symbolizuje hlavní highlight obchodu nazvaného Pankhurst. Ano, Bentley. Aby gentlemany zlákal do holičských křesel, jednoduše je nechal vyrobit v Bentley:
První z křesel, tmavohnědá verze. Zabořit se do něj je nejen pohodlné, ale pro mnohé klienty také prestiž, úroveň, čest. V obchodě funguje přitažlivost. Prostředí přitahuje klienty, o které si vizuálně říká. Sem přijdou gentlemani s velkým G.
Červenější varianta. Za tohle křeslo by se nemusel stydět ani zubař, co myslíte?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům