České fotbalisty čeká večer zápas s nejtěžším soupeřem ve skupině Itálií. Místo toho, aby studovali hru squadry azzury, podstoupili instruktáž ohledně výhodnosti investice do diamantů. A to všichni a povinně! Společnost Diamonds International Corporation se totiž stala sponzorem národního týmu a sponzorství není zadarmo.
Upřímně – kam se hrabou Amway, Avon, Mary Kay, Partners a všechny ostatní firmy fungující na bázi multilevelového marketingu. Tolik multimilionářů na školení neměl najednou doposud nikdo. Namátkou: Tomáš Rosický: 65 milionů Kč ročně, Petr Čech 155 milionů Kč ročně… V prostředí luxusního hotelu přímo majitel DIC Luboš Říha nechal rozdat shromážděným fotbalistům propagační letáky s vývojem ceny diamantu. Následně informoval, že pokud tým postoupí na mistrovství světa do Brazílie, obdrží hráči diamantový šperk a nejlepší z nich...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům