McDonald’s bude lákat bohaté na zlato, diamanty a rubíny, které ovšem nenajdou

Objednala jsem se k očnímu. A pak k psychiatrovi. Asi mám dost.

Japonské ulice totiž ovládly reklamy, zvoucí na luxusní zážitek k McDonald’s.

Rozdávají se tam “šperky”. Akce se jmenuje “Jewelry Set”, Klenotnická souprava.

Že by k hambáči v mekáči přidávali prsteny? Copak zlato tolik degradovalo? Ne, žádný šperk. McDonald’s v Japonsku útočí na novou klientelu, vysokopříjmovou, a jako první zavádí limitované edice hamburgerů. Limitovaný charakter spočívá v tom, že tři speciální hamburgery budou v prodeji jen ve tři speciální dny, již nikdy více. A ještě k tomu každý v jiný den. Vždy v sobotu. Tento víkend se začíná.

Hamburgery mají odlišný obsah. Že by ale byl tak luxusní, aby musely stát 1000 jenů, 200 Kč, to ani náhodou. Navíc bez hranolek, bez pití. Na co hodlá lákat?

V překladu Zlatý prsten, v prodeji pouze 6. července, bude plněn ananasem, který má vzdáleně vytvořit onu iluzi zlatého...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům