Branson zavádí v letadlech věrnostní program pro psy a kočky cestovatele

“Mám bombu,” napsal nám Richard Branson na sociální síti, “ta Vás bude zajímat.”

Zpozorněli jsme.

“Věrnostní program do letadla,” upřesnil. A my jsme ochladli.

“Promiňte, nemáme zájem,” slušně jsme odpověděli.

Věrnostní programy má dnes kdekdo.

Ale – pro zvířata?

Společnost Virgin Australia, patřící šestému nejbohatšímu Britovi Bransonovi, je první aerolinkou na kontinentu klokanů a koal, která načte body psům a kočkám. Němí cestovatelé budou mít vlastní kartu a na ní 300 bodů za každý realizovaný let. Pochopitelně, program Velocity se týká jen mazlíčků s doprovodem, ne těch přepravovaných singl v nákladovém prostoru jako balík z bodu A do bodu B.

“Ročně přepravíme 30 000 zvířat,...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům