“Mám bombu,” napsal nám Richard Branson na sociální síti, “ta Vás bude zajímat.”
Zpozorněli jsme.
“Věrnostní program do letadla,” upřesnil. A my jsme ochladli.
“Promiňte, nemáme zájem,” slušně jsme odpověděli.
Věrnostní programy má dnes kdekdo.
Ale – pro zvířata?
Společnost Virgin Australia, patřící šestému nejbohatšímu Britovi Bransonovi, je první aerolinkou na kontinentu klokanů a koal, která načte body psům a kočkám. Němí cestovatelé budou mít vlastní kartu a na ní 300 bodů za každý realizovaný let. Pochopitelně, program Velocity se týká jen mazlíčků s doprovodem, ne těch přepravovaných singl v nákladovém prostoru jako balík z bodu A do bodu B.
“Ročně přepravíme 30 000 zvířat,...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům