Nespěte v drahém hotelu sami, ušetříte. Přivýdělek pro manažery vadí manželkám

Ráno jsme psali o tom, proč jsou bohatí rádi “za idiota”. Jiné označení teď téměř neslyší Nicolas Reille. Francouzovi je 40, ale mozkové závity mu jedou ostošest. Založil už pět internetových společností – po Twangoo, eskapades, ConnectU a WeDemand rozjíždí unikát, který už leží v žaludku chotím cestujících manažerů. Jmenuje se Easynest. “Nest” znamená v angličtině hnízdo a “easy” jednoduchost, s jakou ono hnízdo získáte. Jeho nápad v první okamžik vypadá bláznivě. Pokud se ale zamyslíte, má něco do sebe.

Předně, Easynest vychází z krizové doby, kdy každá koruna dobrá. Aby firmy zvýšily obraty, musejí hledat nová odbytiště. Tedy jejich zástupci hodně cestují. Ale protože letenky stojí velké peníze, nevysílají firmy mnoho zástupců. Často jednoho. A luxusní hotely si účtují pobyt ZA POKOJ a noc. V pokoji přitom může hypoteticky spát i nejméně jedna další osoba. Easynest je tedy jakousi ústřednou, kde se sbíhají “ubytovací” nabídky takových obchodních cestujících, kteří chtějí buď ušetřit, nebo se seznámit. Každopádně nechtějí spát sami. Podobnou aktivitu na Facebooku zavedli mimo jiné “Jeseničáci v Praze”. Těm jde ale o ušetření na dopravě. Denně stanovují termíny, kdo cestuje z Jeseníku do Prahy nebo naopak a kapacita v autě se tak vyplní. Samozřejmě za podíl na pohonných hmotách.

A všichni jsou spokojeni. Krásný byznys.

Easynest je zajímavější tím, že v luxusním hotelu obvykle bydlí manažer za peníze své firmy. Co...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům