Provozovat kliniku plastické chirurgie není jen tak. Ručíte nejen za bezchybnou operaci bez budoucích komplikací, tak za diskrétnost. Přitom na exponovaných osobách visí špiclové. Jak se jich zbavit a uchránit klienta od mediální masáže?
Řešení jsou dvě.
Česká Klinika GHC Praha, vůbec první a tudíž nejzkušenější soukromá klinika v Česku, nabízí pacientkám po operaci komfortní pokoje s hotelovým servisem, a to přímo v budově. Klinika má dvojí recepci s ochrankou, přes kterou neprojde tisk. Pokoje jsou k dispozici i gentlemanům, kteří dámy doprovázejí. Ty tak vycházejí do případných světel blesků až ve chvíli, kdy se cítí 100% fit. Ale háček to přece má.
Pokud média zachytí osobu vcházející do této budovy, mají jasno, co se bude dít. A někomu už pouhé spekulace mohou vadit či být nepříjemné. Proto je tu řešení 2.
Newyorská klinika Dr. Roberta Granta propracovala diskrétnost klientů ještě dál. Pronajala si prostory sousedící s předním pětihvězdičkovým hotelem The Pierre.
A tím zabila dvě mouchy jednou ranou:
1. Pacient(ka) se neutrálně ubytuje v hotelu, což žádná bulvární senzace není.
2. Média, která nemají volný přístup do (soukromých) hotelových prostor, nevědí, že z haly v přízemí vede tato boční chodba k výtahu s obsluhou, který vyjíždí již do sousední budovy. A zde je – plastická chirurgie. “Návštěvnice” hotelu tak má přímý přístup k vylepšení těla, aniž by byla vystavena přímé pozornosti čumilů a tisku, a z hotelu vyjde až “jako nová”. Do té doby bude mít v pětihvězdičkových...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům