Takzvaní “haléřoví investoři”, kteří investují v malém do pokustónských projektů a čekají, co se z nich vylíhne, s napětím vyhlížejí leden 2015 a vydávání espézetek na přání. Podle zahraničních zkušeností se to zdá být zajímavý trh. Pár značek na jedno auto v ČR vyjde na 10 000 Kč, a protože návrh ministerstva dopravy hovoří o přenosnosti na další vozidlo jiného vlastníka, nemusel by to být špatný byznys.
Další inspirace, které Vám pomohou vybrat podnikání, v časopise FC.
Existují lidé, kterým nevadí taková ztráta soukromí. Zatímco nejbohatší Čech Petr Kellner preferuje, když ho na ulici nikdo nepozná, 71. nejbohatší muž světa Roman Abramovič ještě investoval do registrační značky VIP 1 v přepočtu 8,56 milionu Kč.
Ve Spojených arabských emirátech se tabulka s číslem 1 prodala za 213,3 milionu Kč a nový trh se rozvíjí i v Indii, kde se klientela rekrutuje z celebrit. Bollywoodský herec Amitabh Bachchan si posteskl, že na něj zbylo už jenom číslo 2, a moderátor indické verze pořadu Chcete být milionářem Shah Rukh Khan využívá značku 555.
Britský automobilový designér Afzal Kahn začal tyto značky skupovat a sbírat. V lednu 2008 učinil z cedulky F1, vydané už před 109...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům