Etihad už mají na palubě vlastní školku

Časopis FC sleduje kvalitu poskytovaných služeb ve všech oblastech, které naše čtenáře zajímají, jedna má ale zvláštní místo. Létání. A to i proto, že nekvalitnímu servisu nelze utéci, zaměnit ho, musí se vytrpět. Klient pak ztrácí nejen iluze, ale hlavně nervy, čas a peníze. Proto pravidelně upozorňujeme na závadné praktiky.

Nejsložitější je létání s dětmi. Pasažéři, citliví na klid, jsou na palubě uzavřeni jako v kleci – bez úniku. Je zajímavé sledovat, jak se s tím různé aerolinky vyrovnávají.

Nízkonákladové společnosti jako singapurský Scoot nebo malajsijská Air Asia X zaujaly kabinou, kam mají malé děti vstup zakázán. Remízu zvolila řada velkých aerolinek, které zavádějí tzv. klidová místa v Economy Class. Jsou o něco dražší, někdy i s lepším servisem, ale většinou stejné velikosti jako ostatní levná sedadla.

Nejpříjemněji nás překvapil Etihad. Přepravce ze Spojených arabských emirátů rozjel na palubě vlastní školku. Letušky oděné ve stylu...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům