Nejšílenější komunity na Facebooku jako inspirace pro podnikatelské záměry

Několik nových podnikatelů, o kterých budeme psát v časopise FC, získalo inspiraci kuriózně. Jedním z neobvyklých vodítek, v čem rozjet obchod nebo poradenství, jsou sociální sítě a zejména skupinové komunity na Facebooku.

Co také lidé dokážou řešit? (Upozornění: Pozor, nesmějte se u následujících ukázek. Kdo ví, zda si v těchto oblastech někdo nerozjede konzultantský byznys!)

Accomplishing Something Before The Microwave Reaches je skupina, kterou neradno podceňovat. Má už 1,3 milionu fanoušků a zabývá se sdílením činností, které lze stihnout za chvilku, než cinkne mikrovlnka s hotovým jídlem. Prvotní myšlenka stála na podnikatelském myšlení: nemarnit čas. Dnes už jde o pel-mel.

I need to sneeze… it’s gone je specifická skupina, kterou založila bezradná skupina vysokých manažerů, trpících na nachlazení. Jak kýchnout, a přitom nenarušit běh porady nebo obchodního jednání? – tak to zde řešili. Dnes už jdou inspirace daleko za rámec chřipky. Také proto má skupina už 192 000 fanoušků.

That moment of shame when an automatic door doesn’t open for you vychovávala zájemce, jak postupovat ve chvílích blamáže a ostudy. Například když se neotevřou automatické dveře, když obchodní partner nepodá ruku, když se Vám při jednání chce na toaletu nebo se nemůžete zbavit česnekového pachu z úst. Dnes už má stránka 147 000 fanoušků a rozmělnila se na recesistické žertíky.

Dear Pringles, I cannot fit my hand inside your tube of deliciousness je příkladná ukázka tzv....

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům