Už přes dva roky časopis FC vysvětluje, že kde je problém, tam je podnikatelská příležitost. Kde lidem něco vadí, schází, komplikuje život, tam jsou ukryté naděje na nejvýdělečnější nápady. Stačí jen najít řešení. Jedno jediné. Vymyslíte-li ho pro sebe, zaujme i všechny lidi na světě, které také trápí. Tak vzniká globální byznys.
Typickým příkladem jsou Vánoce. Problém představuje nejen co komu koupit, ale také kdy mu to předat. Ne se všemi přáteli se potkáme na Štědrý večer, a přesto je chceme potěšit. A je tady dilema: Má si dárek rozbalit hned (což ale není ta pravá vánoční atmosféra), nebo až pod stromečkem? A pokud je důležité, aby k otevření dárku došlo až 24. 12. večer, jak to na dálku ohlídám – hlavně u...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům