Jak dvojnásobná maminka vymyslela byznys s čistým ziskem půl miliardy ročně

Zatímco dnes je bílá čokoláda s chili běžná, zkraje roku 1998, když se Katrina odvážila nabídnout svou čokoládu do obchodního domu Neiman Marcus v Chicagu, viděla jenom údiv accounta a slyšela: “Jste šílená? Co že je uvnitř?” Dnes se Vosges Haut-Chocolat prodává ve 2000 obchodech a osmi vlastních buticích. Tržby meziročně rostou až o 50 procent. Katrina se totiž nezastavila, ale experimentuje i s čínským anýzem, fenyklem, mexickým divokým chili, pastisem a jedlými květinami. Nabízí tabulky i bonbony. Také rozjela “nižší” značku s levnějšími, ale stále exotickými ingrediencemi, tu prodává přes obchody Walmart a Tiger. Zatímco 16 lanýžů Vosges přijde na 40 dolarů, tabulka Wild Ophelia s příchutí barbecue omáčky, hovězího či bramborových lupínků jen 4 dolary.

Začala z vlastní kuchyně. S řetězci, které si berou velké provize, se domluvila snáz než obří značky s vysokými sídly i rozpočty. Roste pozvolna. Má 50 zaměstnanců a hordu...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům