Myslíte si, že k úspěchu stačí mít dobrý nápad a uskutečnit ho?
Kdepak. I pak se může všechno zhroutit. Doslova.
Při budování podnikání nepodceňte, prosím, 5 malých detailů:
1. Bezpečný název firmy
Během vymýšlení názvu, prosím, nečtěte esoterické knihy a nepijte alkohol. Jinak Vás napadnou krásné romantismy, které ale mohou dostat na frak v drsné realitě.
Ani Šťastný dům nemusí zůstat šťastným domem, když přijde živelná pohroma.
2. Rozumné umístění
Mít dobrou adresu není všechno. Kromě čísla popisného je důležité nejbližší okolí. Obchodníkovi s masem by mohl dělat souseda i někdo vhodnější než zverimex.
3. Navigace zákazníků
Zákazníkovi může jít o čas. Už podle nápisů v regálech by měl na první pohled vidět, co kupuje. Jako zde: vlevo zubní kartáčky, vpravo zubní pasty. Nebo…?
4. Kvalifikovaný personál
Jistěže personál by měl rozumět produktu, který nabízí. Navíc by ale bylo dobře, kdyby prodavačky nebyly zimomřivé. Pak se může stát, že se jim...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům