Někdy časopis FC zaujmou i “prkotiny”. Třeba jak úspěšní budují svůj kult.
Každý, kdo hýbe obchodem v tomto světě, musí mít svou Lego postavičku. Hobbit, Darth Vader, Spiderman. Lidem se dříve stavěly pomníky. Ale na ty čurají pejsci a sedají holubi. Být zakonzervován v přijatelné podobě navěky nabízí dánský výrobce dětských stavebnic. Problémy jsou 2: 1) dosáhnout globálního věhlasu nejde přes noc a na tváři a postavě se zatím podepíše věk, a 2) aby umělohmotná figurka směla do prodejního oběhu, musí Lego Group obdržet písemné schválení designu a požehnání od živé předlohy.
Výsledek bývá velmi lichotící a idealizující. Nakonec, děti se nesmějí bát.
A tak se stalo, že svou figurku vydali i dva významní návrháři. Neinformované dítě, málo zběhlé v luxusní módě, by mohlo nabýt dojmu, že se zavádí série z Pobřežní hlídky. Hlavně Donatella Versace vypadá jako Pamela. V 58 letech si...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům