Když zakladatel ŠkolníSešit.cz, 20letý Jakub Rož, v rozhovoru pro nové číslo časopisu FC označil za největšího podnikatele v Česku teprve 27letého Jana Řežába, zakladatele Socialbakers, vzbudilo to pozdvižení. Ale věděl, co říká.
Mladá firma, kterou před pouhými pěti lety založili čtyři kluci z Plzně, nejenže vyrostla v jednoho z největších dolovačů dat ze sociálních sítí mimo teritorium Severní Ameriky, ale sbírá investice. Socialbakers obdrželi na další rozvoj 26 milionů dolarů, tedy 520 milionů Kč, a to od fondu Index Ventures, jehož svým příspěvkem doplnil stávající investor Earlybird. V součtu s první injekcí složili cizinci českým mozkům hold ve výši 34 milionů dolarů, tedy 680 milionů Kč.
“Sociální sítě určují budoucnost marketingu, jenže marketéři nemají vhled do sociálního chování, který potřebují pro správné rozhodnutí,” uvedl v tiskovém prohlášení Řežáb a tím v kostce popsal své know-how. Firma sleduje dění na sociálních sítích a velkým společnostem na objednávku...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům