Džusy, vejce i konzervy značky Chanel. Supermarket, kde i košťata jsou luxusní

Jedna věc je, že bezedná fontána žertů Karl Lagerfeld vymyslel pro Chanel originální módní přehlídku. Modelky nechal procházet mezi nákupními regály a markýrovat, že vybírají zboží. Chtěl tím dát najevo, že jím navržené oblečení není nutné nosit jen s nosem nahoru před vysokou společností, ale že sluší i při řadových činnostech, jako je například nákup s košíkem v supermarketu.

Při té příležitosti se ale Lagerfeld dostal do problémů. Co dát do regálů? To by měl žádat výrobce pracích prášků nebo všech značek alkoholu jednotlivě o svolení a třeba jim ještě vyplácet tantiemy za užití jejich produktů pro svou reklamu? Víceméně z nouze tak vytvořil druhou věc. Značkový supermarket.

Ve výstavní hale pařížského Grand Palais vybudoval umělý obchod a nedokážeme domyslet titěrnou práci, jakou představovalo olepení všech lahví, konzerv a dalších anonymních produktů etiketami s logem Chanel. Nejen minerální vody, ale i kečupy, džusy, dokonce košťaťa a vlastní edice vajíček, s nimiž měl Lagerfeld největší práci. Původně totiž na přebal umístil křestní jméno zakladatelky, Coco, ale jistě...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům