7 důvodů, proč 95 % lidí v MLM neuspěje

5) Nepřetržitá akce = nepřetržitý příjem

Dnes něco udělám, pak si dva dny dáchnu. To je v MLM jistá smrt. Multilevel je částečně podnikání s tím rozdílem, že člověk nese odpovědnost nejen za sebe, ale i své lidi. Přeženu-li to, nemá kdy odpočívat. Když nevydělává sám, má podporovat, motivovat, vzdělávat lidi. V multilevelovém marketingu nikdy není DOST partnerů. Ti na nejnižších pozicích mohou vždy přivést další síly. Tak se, zvláště při vysoké úmrtnosti, buduje jediný možný pasivní příjem. A to mluvím o pasivním příjmu VŠECH. I těch dole. Ne jednoho chytráka nahoře.

6) Nemějte na výběr

Každá demokracie je z hlediska rychlosti rozhodování slabší než totalita. I v multilevelovém marketingu je pohroma, má-li člověk na výběr: úspěch, nebo strach. Nelze mít obojí. Obchodník musí být přesvědčen o svém produktu a klienta vnímat jako příležitost. Ne být přesvědčen o nesmyslnosti produktu a klienta vnímat jako hrozbu. Úspěšných 5 procent zakázalo vnitřní hlasování.

7) Chtějte pořádného lídra

Patlal dokáže zničit talent, naopak opravdový lídr vychová i z nešiky hvězdu. Pokud nějaký lídr sám neovládá základní prodejní...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům