Fwix uměl do libovolné hloubky spojit konkrétní výrobky s konkrétními lidmi. Například: Ferrari vyjelo s novým vozem. Někdo na internetu tuto událost pochvalně komentoval a Fwix šel po jeho stopách. Z Facebooku, Twitteru, Foursquare a dalších veřejných zdrojů shromáždil pánovy fotografie, přátele, názory, hobby, případně data o jeho firmě, adrese, obratu a z těchto údajů vyhodnotil jak uživatelům životní styl, tak míru pravděpodobnosti, že by to pro Ferrari mohl být opravdu potenciální kupec. Samozřejmě i s jeho telefonem.
Pokud již takového jedince měl dostatečně přečteného, sledoval systém i jeho další zájmy a chování. “Zpočátku jsem se jen bavil tím, co všechno lze veřejně na síti zjistit o jakémkoli člověku. Bylo možné oslovit jeho přátele, potkat je v kavárně a osobně zjistit další detaily. Ale to už měl být úkol pro firmy, které by ode mě data koupily.” I proto Google odmítl. Fwin ještě více profesionalizoval, vznikl Radius Intelligence a tato firma je dnes propojena s 27 miliony malých a středně velkých obchodníků jenom v USA. Pomáhá všem, kdo nevědí, kde najít klienty. Jaký je to byznys? Nejlevnější sběr dat stojí 99 dolarů měsíčně.
Jak svým byznysem pomáhá jiným
Dnes je Shirazimu 27 let. Když chcete začít podnikat, řekne Vám, jaké zboží se na internetu nejlépe prodává a jaké je naopak za zenitem, v jakém oboru je největší konkurence a kde je – podle čísel –...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům