Ve firmě jsme přerostlé děti. Máme rádi hloupůstky. Říká se jim přidané hodnoty. Obyčejné službě dodávají barvu a vtip. V časopise FC je rádi pravidelně přinášíme pro všechny, kterým stagnuje podnikání a rádi by ho nějakým neotřelým způsobem resuscitovali. Tohle je nádherná kravinka.
V Kalifornii je hotel Casa Madrona. Chvástá se, že je nejromantičtější na světě, protože pár si užije dovolenou, aniž by byl rušen přítomností třetí osoby. Včetně personálu. No takový zjevný nesmysl nás nadzdvihl.
Hned jsme se bazilíškovsky zajímali, jak je to s občerstvením. Jestli někdo zaplatí 10 000 dolarů za noc, což je v přepočtu 200 000 Kč, asi neočekává, že si bude v hotelovém pokoji sám vařit. A ještě to nazývat “romantikou”.
Odpověď hotelu nás udivila. “Klientům nejdražšího apartmá, Alexandrite suite, se pokrmy včetně láhví šampaňského posílají do pokoje helikoptérou. Stačí uvést, ve kterém z pater (apartmá má dvě) se dvojice právě nachází.”
No to už přestává všechno. Copak je apríl? Prohlédněte si to prezidentské apartmá ve 3D animaci: 460 metrů čtverečních! Kde by tady přistál vrtulník?
I kdyby na terase apartmá hypoteticky mohla přistát helikoptéra, jak se bez účasti třetí osoby se šampaňské dostane do...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům