Abychom pochopili myšlení úspěšných, kterého je plný časopis FC, musíme také pochopit myšlení lidí, kteří jim úspěch přinášejí. Tedy jejich zákazníků.
Kdykoli se uvede jakýkoli produkt, veřejnost se rozdělí na 3 skupiny. Ta první si novinku ihned osvojí, protože jí záleží na náskoku. Ta druhá s koupí otálí a ujišťuje se, že opravdu bude mít smysl. A třetí přichází až v posledním sledu, obvykle vyčkává, až bude produkt co nejlevnější, tedy často již z módy.
Do jaké skupiny kdo patří, se pozná zpravidla hned při uvedení. Tak jsou lidé, kteří brýle Google přijali ihned za své, jiní je zpochybňují a třetí vůbec nevěří, že by mohly mít budoucnost. Stejně se dělí i podnikatelé. Někteří váhají, zda se vůbec s novým produktem spojit, jiní tak už činí a obvykle rychle profitují.
Úspěch je zkrátka především o rychlém rozhodnutí.
Mezi tradiční rychlíky patří španělská online cestovní kancelář Destinia. Jak o brýlích zaslechla, nechala si postavit mobilní aplikaci Hotel near me, která umožňuje uživateli vybrat a zarezervovat si ubytování prostřednictvím brýlí. Dobře to ukazuje video. Dáma v Madridu potřebuje hotel. Požádá tedy brýle, využívající GPS lokalizátor, aby našla nejbližší vhodný. Podle ceny, úrovně služeb. Může si prohlédnout veškeré detaily i fotografie, následně si zamluvit pokoj a brýle ji k hotelu samy odnavigují. Jako by šlo o telefon nebo tablet.
Jenže brýle nemusíte držet v ruce spolu s kufry, na očích jsou...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům