Jak hýčká zákazníky online cestovka

Abychom pochopili myšlení úspěšných, kterého je plný časopis FC, musíme také pochopit myšlení lidí, kteří jim úspěch přinášejí. Tedy jejich zákazníků.

Kdykoli se uvede jakýkoli produkt, veřejnost se rozdělí na 3 skupiny. Ta první si novinku ihned osvojí, protože jí záleží na náskoku. Ta druhá s koupí otálí a ujišťuje se, že opravdu bude mít smysl. A třetí přichází až v posledním sledu, obvykle vyčkává, až bude produkt co nejlevnější, tedy často již z módy.

Do jaké skupiny kdo patří, se pozná zpravidla hned při uvedení. Tak jsou lidé, kteří brýle Google přijali ihned za své, jiní je zpochybňují a třetí vůbec nevěří, že by mohly mít budoucnost. Stejně se dělí i podnikatelé. Někteří váhají, zda se vůbec s novým produktem spojit, jiní tak už činí a obvykle rychle profitují.

Úspěch je zkrátka především o rychlém rozhodnutí.

Mezi tradiční rychlíky patří španělská online cestovní kancelář Destinia. Jak o brýlích zaslechla, nechala si postavit mobilní aplikaci Hotel near me, která umožňuje uživateli vybrat a zarezervovat si ubytování prostřednictvím brýlí. Dobře to ukazuje video. Dáma v Madridu potřebuje hotel. Požádá tedy brýle, využívající GPS lokalizátor, aby našla nejbližší vhodný. Podle ceny, úrovně služeb. Může si prohlédnout veškeré detaily i fotografie, následně si zamluvit pokoj a brýle ji k hotelu samy odnavigují. Jako by šlo o telefon nebo tablet.

Jenže brýle nemusíte držet v ruce spolu s kufry, na očích jsou...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům