Mám reklamaci. Zklamaný zákazník přitáhl svůj Jaguar zapřažený za osly

“S pistolí a vlídným slovem dosáhneš víc než jen vlídným slovem.” Alfonso Capone

Není sporu, že v mnoha případech je na natvrdlé reklamační pracovníky účinnější volit ráznější metody, aby bylo hned jasné, že jste nespokojeni a s čím konkrétně. Pozoruhodné je, že tuto strategii je nutné použít i u poměrně renomovaných značek. Vedení Jaguar Land Rover Automotive v britském Whitley by se mělo urychleně zamyslet nad autorizovaným zastoupením JLR v indickém Ahmedabadu.

Rahul Tharak, kupec Jaguaru XF, podle svých slov opakovaně reklamoval vadnou mechaniku, nefunkční světlomety a nedržící nárazník, který za jízdy padá a drhne o vozovku. Neuspěl. Jde prý o závady způsobené běžným opotřebením. Nemůžeme dělat soudce, protože jsme nebyli Indovi v patách, nicméně zoufalí lidé páchají zoufalé činy. A Rahul očividně zoufalý je. A tak své bílé XF, které stálo v přepočtu 1,7 milionu Kč, zapřáhl za osm oslů a proměnil v “rikšu”. Na zadní sklo vylepil: “Jistější osel než auto za 5 milionů rupií.” 

Zapomněl jsem totiž, že auto má problém i s motorem.

Aby rozuměli i turisté, na předním skle byl anglický překlad s upřesněním: “Lepší osel než Jaguar.” A na chladiči transparent “Takzvané auto, takzvaná značka, takzvané služby”. Hm, to už pro Jaguar není dobrá reklama.

A takto přijel znovu do dealerství Cargo Motors Ahmedabad, kam auto, provokativně obestlané slámou, jako že je vhodné leda na pole,...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům