53 miliard korun za aplikaci, která rezervuje stůl v restauraci po internetu

Ach, jak obyčejný je to nápad! řeknou si jedni.

Ten ani nemá cenu realizovat, řeknou si druzí.

Třetí si neřekne nic. Uskuteční ho a uvidí.

Zkusit je vždycky lepší než říkat NE.

V časopise FC 1/2014 jsme psali o Čechovi, který vytvořil zajímavou mobilní aplikaci, potvrzující rezervaci místa v restauraci bez komunikace s jakýmkoli provozním, číšníkem nebo manažerem. Rezervační byznys, který šetří všem stranám čas i peníze, je vysoko ceněn a vyhledáván investory. Další důkaz:

Je to patnáct let, co se dnešní čtyřicátník Chuck Templeton rozhodl umožnit jedlíkům, aby si vybrali restauraci a zamluvili volné místo přes internet. V jeho OpenTable (Otevřený stůl) bylo původně jen pár restaurací v San Francisku. Ty Templeton osobně obcházel a nepožadoval vlastně nic – jen povolení dělat jim bezplatně reklamu, ukazovat jejich menu a fotografie na internetu. Až když někdo prostřednictvím jeho stránky učinil rezervaci, zaslal restauraci (měsíční) vyúčtování s poplatkem za využití jeho rezervačního systému.

Uživatelé byli motivováni k využití OpenTable mnoha bonusy a slevami, které jim Templeton...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům