5.-7. slovo:
Nejcennějším zbožím na světě jsou informace. Ve firmách a vztazích, které vnímají informaci jako hodnotnou komoditu, vyniká člověk, který je schopen nové informace nejen získat, ale i sdílet.
Komunikace je základem všech vztahů, protože vede k informovanosti. Samozřejmě informovanost musí být přiměřená. Nikdo nepotřebuje slyšet každý drb. Nicméně jestliže neznáme celý příběh (abych klevety popsal diplomaticky), už to, že sdílíme informaci, která může mít velký dopad na ostatní, nás u nich učiní velmi oblíbenými.
Žádný manažer si nenechá utéct uchazeče, který ví víc (zejména o zákulisí) – pokud dá najevo, že je ochoten tyto informace sdílet.
8.-10. slovo:
Jen blázen se domnívá, že dosáhne něčeho významného sám. Proto také majitelé firem najímají další pracovníky, ačkoli by si daleko raději ponechali jejich plat. Proto hledají jedince, kteří jsou schopni velkých věcí. Tedy, věcí tak velkých, že přesahují výši jejich platu. Tato skupina má ale jeden problém. Může si dříve nebo později uvědomit, že velkých věcí dosáhne i v jiné firmě, včetně své vlastnoručně založené. Ještě více než tuto skupinu tedy majitelé firem oceňují ty jedince, kteří mají schopnosti a nadto se proaktivně snaží pomoct.
Uvedená tři slova jsou napěchovaná významem. Naznačují, že můžete mít určitý přístup nebo vlastní schopnosti dotáhnout něco, co druhá strana nechce nebo neumí. Tudíž že můžete mít pozitivní dopad na úspěch druhého. A hlavně – jste tu jednoduše pro něj.
Kdo by o tak nápomocného člověka nestál? Každý ví, že život neustále hází klacky pod nohy. Vždycky se můžete hodit…
11. a 12. slovo:
Tato dvě slova mají blízko k předchozí větě, ale znamenají ještě více. Protože jsou více proaktivní. Nejenže jste ochotni nabídnout pomoc, ale navíc jste...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům