Všichni máme jen jednu šanci udělat první dojem. Všichni tedy chceme působit perfektně. Dokonalost je jediné, co akceptujeme. Jsme tím až posedlí.
Bohužel, žádný člověk není dokonalý. Proto ani žádný produkt nebo služba nejsou perfektní a žádný projekt nebo start-up nemohou být připraveny dokonale. Pracujme tvrdě, odveďme tu nejlepší práci a mějme termín, který je pro nás posvátný. A basta.
Od toho jsou tu přece naši zákazníci, aby nám řekli, co potřebují vylepšit. Oni nejlépe vědí, na čem opravdu záleží. Není možné to zjistit předtím. Nic nelze dokončit bez toho, aby to vůbec začalo.
Nahrávejte si někdy televizní reklamy. Veškeré produkty a služby, které jsou dnes velebené jako dokonalé, budou zítra překonány dalšími, mnohem dokonalejšími.
Od téhož výrobce.
Všichni jsme někdy něco zkazili. Je toho moc, za co se můžeme druhým omluvit: slova a činy, kterých jsme se dopustili, nebo slova a činy, k nimž jsme se nikdy neodhodlali. Přebytek zla, nedostatek podpory.
Rádi se tváříme dokonale – že neděláme chyby, ale vypadáme pak děsně hloupě – protože chyby dělá každý. Jestliže jsme tak velcí, abychom si je uvědomili, vezměme první z nich a omluvme se za ni. Lhostejno, kdy se stala. Ba dokonce, čím déle času uplynulo od té chvíle, tím lépe. Ale v žádném případě nepřipojujme k omluvě dovětek, že v něčem viníme také toho druhého. Ne. Řekněme, že nám je to líto, proč je nám to líto a že bereme všechnu vinu na sebe.
Jsou to slova s neuvěřitelným efektem. Ačkoli slova nemá žádné ruce, oba lidi, mezi nimiž omluva proběhne, přenese na velmi příjemné místo.
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům