V Hiltonech se budou dveře od pokoje nově otevírat smartphonem

Kdo dnes podniká, soustředí pozornost především na mobilní telefon. Tam jsou klienti a pro ně cesta k pohodlnějšímu čerpání služeb. A samozřejmě, tam je kanál, kudy zákazníky zpětně kontaktovat, informovat o nabídkách.

Na mobilní technologie se stále více zaměřují také hotely. Inspirativní příklad za všechny. Společnost Hilton Worldwide umožní přes telefon vybrat si a rezervovat konkrétní pokoj, odemknout ho a při odjezdu provést check-out, a to všechno aniž by bylo nutné vůbec přijít do styku s personálem na recepci.

Dosud to funguje tak, že si na internetu rezervujete obecně kategorii pokoje, zaplatíte a po příjezdu do hotelu stejně musíte na recepci vyplnit formuláře a vyzvednout si klíč. Číslo pokoje předem neovlivníte, respektive netušíte, jak vypadá, pokud jste v konkrétním hotelu poprvé. Přes aplikaci si nyní budete moci projít fotografie všech volných pokojů (označených zeleně), přesvědčit se o konkrétním výhledu a orientaci z digitálního plánku podlaží. Navíc bude možné předem detailně specifikovat požadované služby, ubytovací, spací či stravovací návyky i potvrdit upgrade do vyšší kategorie, jestliže máte nárok.

Mimochodem, takhle jednoduše to funguje: