Se ženami je kříž. Hlavně s těmi tichými. Co se stydí definovat, co je opravdu potěší. Jak se má chlap, přešlapující v dámské módě jako slon v porcelánu, vyznat v tom, co ještě je a co už není cool, když je chce smysluplně obdarovat. Tohle by snad mohly přijmout, řekl bych.
Na trhu je jednoznačná mezera v podnikání. Proč nevznikne profese schvalovačka/doporučovačka pánských dárků? Já bych ji využil. Bez ní tápu v dárcích a uvažuji takto: Ženy prý mají rády boty. Hm. Prý značkové. Hm. Prý neobvyklé. A už se vzdávám. V každém butiku mi nabízejí svou značku. Zase žádný objektivní tip. A tak módní diletant mého tipu musí vhodné dámské boty dešifrovat dál, například podle tohoto klíče:
Nejlidnatější zemí světa je Čína. 1,4 miliardy lidí.
Nejlidnatějším městem v Číně je Šanghaj. 25 milionů lidí.
Dominantou města je památkově chráněné nábřeží Bund s výškovými budovami bank, firem a hotelů z počátku 20. století.
Právě sem vyšlapala Angelina Jolie, aby prezentovala nové boty.
Ale – co to? Co to má s podpatkem? (Klikem zvětšíte.)
Christiana Louboutina i my, chlapi, poznáme podle červené podrážky. Už ho asi otravovalo poslouchat narážky: To si jako vystačíte celou kariéru s jedním prvkem? A tak se...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům